Jangan rasa diri tuh hebat kalau makan minum pun mak bapak yang masih tanggung! - M.L

Monday, May 3, 2010

Lara Community Launched!


Salam all, hari neh adalah hari Isnin bersamaan 3 Mei 2010 terciptanya sebuah blog yang akan melaporkan segala macam jenis xtvt Geng Lara(G.L) sepanjang tertubuhnya G.L neh. Geng Lara atau lebih dikenali sebagai G.L telah mendapat nama melalui beberapa rakan di universiti antaranya Lara Ben Deen, Shahrul Ikhwan Lara, Haidou Lara, Tan Sri Amir Lara, dan ramai lagi.(Maaf la tak larat nak letak semua nama. Hehehe)

Geng Lara neh merupakan antara geng 'most wanted' oleh pakguard universiti kitorang. Hahaha. Ada lagi geng yang 'paling dasyat'! Geng Pondan! Hahahaha.(Kebanyakkan geng pondan neh adalah budak2 Art & Design. Sorry to say lah yer!)

Oh ya, kitorang telah menubuhkan group di halaman Facebook iaitu Group LaRa Community. Sebarang info tentang group neh boleh lah terus ke SINI.


*Klik gambar untuk tumbesaran tahap maksima*

Korang juga amat dialu2kan untuk join group Lara Community kerana group neh bukan saja hanya untuk budak2 universiti kami tetapi untuk umum. Tak rugi punya korang join, siap ada khidmat agensi cari jodoh lagi taw. Hahaha. Korang2 yang ada masalah pun boleh kongsi dengan kitorang dan kita sama2 akan bantu korang. Harap semua masalah dapat diselesaikan dengan baik.

Ok lah, sampai sini dulu aku kasi intro pasal Geng Lara neh. Ingat! Geng neh bukan geng untuk penjenayah atau geng samseng tetapi geng neh adalah geng untuk mengumpulkan member2 baru serta berkongsi apa yang rasanya patut dikongsi. InsyaAllah satu hari nanti akan ada event yang akan kitorang buat. Just tungguuuu~ Hehehe. Sekian dari aku. Tan Sri Amir Lara


P/s: Geng Lara adalah geng terbaek universiti kita! Hehehe. ^_^

0 comments: