Jangan rasa diri tuh hebat kalau makan minum pun mak bapak yang masih tanggung! - M.L

Wednesday, May 26, 2010

Lara Community's Tees Launched!


Hoi, hoi, hoi.(Ikut trademark Shahir AF8). Eh2, salam 1Malaysia semua. Dah lama aku tak update blog neh maklumlah banyak kerja duniawi yang harus dan wajib aku utamakan dahulu. Ok2, kali neh aku taknak melalut panjang. Aku diamanahkan oleh boss besar group Lara Community neh untuk mempromosikan beberapa barang ataupun nama yang lebih cantik adalah aksesosi untuk menjadi 'tanda' kewujudan Lara Community. Oh ya, untuk makluman korang Lara Community neh ditubuhkan khas untuk student UiTM Machang TETAPI ianya boleh juga di'join untuk mereka yang bukan berada di UiTM Machang. Its means, Lara Community is a indie group. :-)

Ok2, cukup sampai sini je aku mengarang karutan yang kalut. Hahaha. Meh2 tengok antara design awal tees Lara Community neh.









*Klik aje gambar baju tuh untuk tumbesaran tahap gajah*

Kat atas tuh adalah antara design awal baju tees Lara Community dan design kat bawah sekali tuh adalah 'design berkemungkinan' untuk digunapakai. Selain tees, kitorang juga bercadang untuk membuat badge dan wristband. Apa2pun kami mengharapkan sokongan dari korang juga. Yela, tanpa adanya sokongan dari pihak korang tak mungkin kami akan wujud. Sekian dari aku, TSA. :-)


P/s: Harga baju neh masih belum ditetapkan. Rasa2nya tak lebih dari RM50 kot. :-)

3 comments:

tidak dikehendaki said...

oh my LARA.. smart lah..

cadangan: buat lah versi berkolar sekali, boleh wat gi kelas. ;)

nottietouille said...

tq.. akan diusahakan

Anonymous said...

wah cun.....